تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه

تولید محصولات آرایشی بهداشتی از سال های زیادی است که در کشورهای مختلف انجام می شود. کشور ایران هم جزو آن دسته از کشورهایی است که رفته رفته وارد این حیطه شده است. اما تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه یکی از مقوله هایی می باشد که شاید کمتر به جزئیات آن دقت صورت گرفته باشد.
در واقع باید گفت به دلیل نیاز بالای جوامع به لوازم آرایشی و بهداشتی، تولید این محصولات چند وقتی است که حتی بدون کارخانه نیز انجام می شود. بسیاری از کارخانه های بزرگ تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی هم پیش از احداث کارخانه ی خود، در محیط های کوچک تر و حتی در قسمتی از منزل خود به کار تولید مشغول بوده اند. حال شاید بد نباشد تا با تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه بیشتر آشنا شویم تا بدانیم ورود به این حوزه ممکن است چقدر برای افراد سودآور باشد. البته شایان ذکر است که در کنار تمام مزایای تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه، اگر طبق اصول و قوانین موجود پیش نروید ممکن است دردسرهایی گریبان گیر شما و کسب و کارتان شود.

معرفی طرح تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه

حال بهتر است کمی با تعریف این طرح بیشتر آشنا شویم. هنگامی که صحبت از تولید محصولات بدون کارخانه به میان آورده می شود، منظور تنها نداشتن کارخانه برای تولید نیست. بلکه بدین معنا است که افرادی با ثبت کردن برند و خصوصیات محصولات خود امتیازاتی را بدست می آورند. سپس می توانند با در اختیار گذاشتن امتیاز برند خود به دست کارخانه های دیگر، درآمد معقول و مناسبی را کسب نمایند. یعنی ممکن است افراد خود مکان و تجهیزات کافی برای تولید انبوه محصولات به ثبت رسیده ی خود در زمینه ی آرایشی و بهداشتی را نداشته باشند. بدین سبب به جای آن که تولید خود را در حجم کم نگه دارند، ابتدا برند خود را به ثبت می رسانند و سپس در تولید محصولات آرایشی بهداشتی با آن دسته از کارخانجاتی که خط تولید اضافی دارند همکاری می نمایند.

تولید لوازم آرایشی بهداشتی بدون کارخانه و رسیدن به درآمد بالا

به جرات می توان گفت سرمایه گذاری در زمینه ی تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه می تواند نتایج شگفت آوری برای افراد به همراه داشته باشد. تقاضای زیاد و اشباع نشدن بازار اینگونه محصولات، امکان ایجاد تنوع در سبک مواد اولیه و بسته بندی همه از جمله دلایلی هستند که باعث می شوند حتی بدون کارخانه ای عظیم و تنها با داشتن برند در این زمینه بتوان به درآمد مطلوبی رسید.

10 دیدگاه برای “تولید آرایشی بهداشتی بدون کارخانه

    • shamscosmetics گفته:

      با سلام و عرض ادب ، مجوز های سازمان غذا و دارو شامل استاندارد های سالن تولید و … می باشد که اخذ آن برای تولید در منزل امکان پذیر نیست و باید بصورت ظرفیت خالی در خط تولید های معتبر صورت گیرد

    • مسعود آفاق گفته:

      عرض ادب:من اگرفضای۵۰ متری داشته باشم‌ کارگاه بارعایت مسائل بهداشتی ایا پروانه تولید میدهند‌ یااگرشرایط دیگه ای داردممنون میشوم راهنمایی بفرمائید

  1. آریا گفته:

    سلام خسته نباشید. خیلی ممنونم از اطلاعات کاربردی و عالیتون.
    اما لطفا کمی بیشتر راهنمایی کنید که برای شروع باید چه مراحلی را طی کرد؟ متن کلی بود. لطفا جزئیات نحوه شروع فعالیت را بفرمایید.
    برای شروع سفارش تولید به لابراتور، چه مجور هایی نیاز است؟
    ممنون

    • shamscosmetics گفته:

      سلام و عرض ادب
      شروع کار با ثبت برند به اسم شما انجام میشه.سپس نوع محصول تولیدی و تیراژ تولید رو اعلام می کنید و هزینه های اولیه برآورد می شوند.سپس طراحی و فرمولاسیون توسط ما انجام میشه.در ادامه اخذ مجوز سازمان غذا و دارو توسط لابراتور صورت می گیرد.
      قرارداد تولید منعقد شده و در نهایت محصول شما به تیراژ مورد نظر تولید می شود.
      مزیت اینکه برند به اسم شما باشد این است که کلیه فرایند های مارکتینگ برای بهره وری طولانی مدت برای خودتون سود ده خواهند بود.

  2. Elena گفته:

    سلام وقت بخیر من تینت لب و صابون ابرو تولید میکنم چجوری میتونم با یه کارخونه که خط تولید اضافه داره همکاری کنم

  3. Shr گفته:

    سلام و وقت بخیر ممنون از اطلاعاتتون این فضا برای انجام اینکار باید چقد باشه و اطلاعات از این قبیل رو میشه واضح تر بگید

    • shamscosmetics گفته:

      با درود شما نیاز به فضای خاصی ندارید و تنها قرارداد تولید منعقد می کنید و تولید توسط کارخانه با بالاترین استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *